طراحی نمایشگاهی

سبد مقایسه (0)

مقایسه

طراحی نمایشگاهی


تجربه همه ما از نمایشگاه ها و همایش هایی که در آنها شرکت کرده ایم متفاوت است ولی بدون استثناء همه ما بی آن که متوجه باشیم به یک قسمت یا یک غرفه نمایشگاهی بیشتر توجه کرده ایم، بخشی که در برخی موارد حتی جذابیت تجاری چندانی برایمان نداشته است. دلیلش ساده است: در یک مسابقه شیرینی پزی قنادی بیشتر شیرینی فروخته بود که کلاه قرمز داشت. رقابت برای جذب مخاطب در محیطی که تمام همسایه های شما رقیبهایتان هستند تنها یک روش برنده شدن دارد و آن هم خاص بودن است، روش "کلاه قرمز" هم منسوخ شده است. برای پیدا کردن راه های جدید برنده شدن می بایست دانش و تجربه داشته باشید، دانشی که طی سالها ما کسب کرده ایم و فاصله شما با در اختیار داشتن این کارت برنده یک تماس ساده است.

در حال بارگذاری ...
گفتگوی آنلاین
0
x