دکوراسیون اداری

سبد مقایسه (0)

مقایسه

دکوراسیون اداری



به نظر شما مهم ترین عامل در یک دکوراسیون اداری خوب چیست؟
- یک میز کار شیک و تمیز و خلوت؟
-یک اتاق کار با نورپردازی و چیدمان مناسب؟
-یک سالن انتظار با صندلی های راحت و طراحی مدرن؟
ما به شما می گوییم بهتر است علاوه بر توجه به فاکتورهای ظاهری به عوامل دیگر محیطی هم توجه کنید، محیط کار شما محلیست که شما بیشترین زمان روز را در آنجا سپری می کنید و این شما هستید که چندین برابر محیط بر مخاطبتان تاثیر میگذارید. بهتر است بیش از آنکه محیط اداری شما محلی زیبا برای مراجعین باشد مکانی آرام و مناسب برای شما و همکارانتان باشد. مثلا بهتر است فضاهایی مشخص برای هر کارمند و یک فضای باز برای مشورت و صحبت کردن و صرف چای با سایر همکاران در نظر بگیرید، این به فرد کمک می کند تا در زمانی که مشغول کارست حس آرامش بیشتری داشته باشد و علاوه بر آن میل به همکاری و مشارکت اجتماعی را در افراد زیاد می کند. مثالهایی از این دست بسیارند و شما می توانید برای داشتن یک فضای ایده آل اداری به ما در اجرای یک دکوراسیون اداری مناسب اعتماد کنید.

در حال بارگذاری ...
گفتگوی آنلاین
0
x